A színészt láthattuk varázslóként, vámpírként vagy megtört lelkű szerelmesként, de ez megváltozott. Most szerencsére nem varázsolgat és nem is vért iszik, mint eddig tette, eljött az idő, hogy felnőtt, érett és vonzó férfiként tekintsünk rá.
A színészt láthattuk varázslóként, vámpírként vagy megtört lelkű szerelmesként, de most érett felnőtt férfiként szerepel a Dior új reklám kampányában. Az illat teljes nevén Dior Homme Instense City, érdemes megjegyezni és amint a boltok polcain vannak meglepni vele párunkat. Az illat intenzitására már a videóban is utalnak a készítők, a hangsúlyosságot a fekete-fehér világgal emelik ki. Magával ragadó és ötletes. A kampány videóban különféle inspiráló szöveget írnak mindenhova, ajánlatos végig nézni.
A videót itt nézheted meg :
Legdivatosabb borok 2025-ben – Ezeket kell megkóstolnod idén ősszel
2025-10-17
2025 bortrendjei között a narancsbor, a brut pezsgő és a modern kékfrankos hódít. Ismerd meg az idei ősz legizgalmasabb magyar borait!
Ezek a szépészeti kezelések voltak a legfelkapottabbak 2025-ben
2025-09-08
Mely szépészeti kezelések taroltak 2025-ben? Természetesség, egészséges mosoly és modern eljárások – köztük a fogkő eltávolítás is előkelő helyen végzett.
4 "divatbetegség", ami egyre gyakoribb a tiniknél
2025-05-16
Ezek a "divatbetegségek" egyre több tinédzsert érintenek: szorongás, testképzavar, ADHD és társas szorongás – mi állhat a háttérben?
Ne gondold, hogy már késő! A felnőttkori fogszabályozás nemcsak esztétikus, hanem egészséges döntés is. Nézd meg, miért éri meg belevágni!
Egy hatékony hotel weboldal segíti a közvetlen foglalásokat, növeli a láthatóságot és javítja a vendégélményt. Fedezd fel a sikeres online jelenlét titkait!