![A Vouge-ban mutatják be a tehetséges magyar tervező ruháját! A Vouge-ban mutatják be a magyar tervező ruháját!](/kep/1196x435/6228.jpg)
![A Vouge-ban mutatják be a tehetséges magyar tervező ruháját! A Vouge-ban mutatják be a magyar tervező ruháját!](/kep/1196x435/6228.jpg)
A legtöbb tervezőnek csak álom marad, ami Cserkúthy Hannának a valóság: a Vouge-ban mutatják be a tehetséges tervező ruháját! Elmesélte nekünk, hogy hogyan jutott idáig, és mik a további tervei!
A 25 éves magyar tervező, Cserkúthy Hanna őszi-téli kollekciójának egy darabját mutatja be a brit Vouge. Csupán másfél éve alapította a márkáját, ezért hatalmas dolog, hogy a szakemberek pont az ő ruháját szúrták ki, bár nem meglepő, hiszen a ruhái gyönyörűek.
A ruháid egyszerűen mesések. Hogyan tudnád jellemezni a márkádat?
“A márkára egyszerűen a nőiesség jellemző, bár megpróbálok egy kis lazaságot is belecsempészni a kollekciókba,de a fő vonal a nőiesség. Szeretek lágy , nőies anyagokat felhasználni a kollekciókhoz, ezen felül az aprólékos egyedi díszítésekre is nagy hangsúlyt fektetek. Az a célom, hogy olyan ruhákat tervezzek, amik kiemelik a Nők nőiességét, szépségét egyedi stílusát.”
Mikor döntötted el, hogy a tervezéssel szeretnél foglalkozni és saját márkát alapítasz?
“Már gyerekkoromban is érdekelt a divat, szerettem a nagymamáim szekrényében felkutatni a gyönyörű ruhákat. Sőt a régi csipke alsószoknyákban divatbemutatóztam (), anyuval tanultam varrni és persze ’ terveztem ’ a tündérek és királylányok ruháit . Egészen az egyetem elkezdéséig valahol mélyen elbújt az érzés, hogy mi is az én hivatásom. Szerintem nagyon kevesen vannak olyan szerencsések, hogy 18 évesen el tudják dönteni, mivel is szeretnének egész életükben foglalkozni, én is így voltam ezzel. De aztán egyszer csak erősen éreztem, hogy mit is szeretnék csinálni, mi is az én utam. A mai napig érzem azt az érzést .:) Persze nem volt könnyű döntés otthagyni az egyetemet, de tudtam hogy az nem az én utam. Kb másfél éve kezdtem el azon gondolkodni, hogy saját márkát szeretnék. A megalapításában nagyon sokat segített az öcsém , aki szerencsémre a menedzserem is.”
![Booking.com és társai: Érdemes-e bevonni őket a hotel marketing stratégiádba? Booking.com és társai: Érdemes-e bevonni őket a hotel marketing stratégiádba?](/nodepic/265x145/1010615.png)
Booking.com és társai: Érdemes-e bevonni őket a hotel marketing stratégiádba?
2024-07-26
Az online szállásközvetítő oldalak, mint a Booking.com, hatalmas lehetőségeket kínálnak a szállodák számára, de vajon megéri-e őket beépíteni a marketing stratégiádba?
![A fogszabályzó viselése divatosan: Stílustippek és kreatív megoldások A fogszabályzó viselése divatosan: Stílustippek és kreatív megoldások](/nodepic/265x145/1010611.png)
A fogszabályzó viselése divatosan: Stílustippek és kreatív megoldások
2024-07-04
A fogszabályzó viselése nemcsak az egészséges mosoly elérésében segít, hanem divatos kiegészítőként is megállja a helyét, ha kreatívan és stílusosan viseljük.
![Kiesett egy fogad? Mondom mi a teendő! Kiesett egy fogad? Mondom mi a teendő!](/nodepic/265x145/1010608.png)
Kiesett egy fogad? Mondom mi a teendő!
2024-06-06
A fogvesztés nemcsak esztétikai probléma, hanem komoly egészségügyi kérdés is. Akár baleset, akár betegség okozza, a kiesett fog gyors beavatkozást igényelhet.
A fogfehérítés egy népszerű és hatékony módja a ragyogó mosoly elérésének, de mielőtt belekezdenénk, érdemes megfontolni a fogorvosi rendelőben történő kezelés előnyeit és jelentőségét.
Amikor fogaink súlyosan károsodnak vagy betegségekkel szembesülnek, gyakran felmerül a kérdés: mikor nem menthető egy fog?
A félévzáró céges események rendezése egyre népszerűbb trend a vállalatok körében. Ez a gyakorlat lehetőséget ad nagyon sok hasznos dologra. Lássuk! teljesítményüket