![Drága parfümök Bemutatjuk a világ legdrágább parfümjeit!](/kep/1196x435/6989.jpg)
![Drága parfümök Bemutatjuk a világ legdrágább parfümjeit!](/kep/1196x435/6989.jpg)
Az illat a legerősebb emlékébresztő dolog a világon. Az illatok gyorsabban képesek érzelmeket és emlékeket felidézni, mint bármilyen látvány vagy hang.
Az emberek hangulatára és élményeire is erős hatással van (mindenki emlékszik legalább egy olyan helyzetre, amikor valaki teleillatosított mögött ült a moziban vagy a buszon). Elnézve az illatok emberekre gyakorolt intenzív hatását nem túl meglepő, hogy 2018-ra a parfümipar egy 45,6 milliárd dolláros értéket képvisel majd.
Az alábbiakban összegyűjtöttük a világ legdrágább parfümjeit!
A Clive Christian 1872 férfi illatból 30 ml 169 dollárba (43 300 Ft) kerül. Úgy készítették el, hogy tökéletesen passzoljon az azonos nevet viselő női verzióhoz, így amikor egy pár mindkét parfümöt viseli, ketten egy különleges harmonikus kombinált illatot árasztanak magukból. Viktória királynő és Albert herceg tiszteletére készítették őket.
A fehér szantálfa és virágillatairól ismert Shalini parfümök ára üvegenként 900 dollár (~230 000 Ft) körül mozog.
A Tom Ford nem csupán luxus ruhadarabokat gyárt, hanem szépségápolási termékek és illatok előállításával is foglalkozik. A Private Blend kollekció Vert de Fleur Eau de Parfum üvegenként 595 dollárba (152 000 Ft) kerül.
A House of Sillage luxus parfümök gyártásával foglalkozik, amelyek jellegzetesen szépséges üvegeikről híresek. Ezek a designok valódi kis művészi alkotások – egy 74 ml-es Emerald Reign parfüm 1510 dollárba (387 000 Ft) kerül, viszont nagyon jól néz ki!
Az Eau d’Hadrien parfüm Francis Camail és Annick Goutal közös munkájából jött létre még 1981-ben. Az unisex illat 441 dolláros árcédulával (113 000 Ft) került piacra, ami ma már 1186 dollárt (304 000 Ft) jelent.
![Booking.com és társai: Érdemes-e bevonni őket a hotel marketing stratégiádba? Booking.com és társai: Érdemes-e bevonni őket a hotel marketing stratégiádba?](/nodepic/265x145/1010615.png)
Booking.com és társai: Érdemes-e bevonni őket a hotel marketing stratégiádba?
2024-07-26
Az online szállásközvetítő oldalak, mint a Booking.com, hatalmas lehetőségeket kínálnak a szállodák számára, de vajon megéri-e őket beépíteni a marketing stratégiádba?
![A fogszabályzó viselése divatosan: Stílustippek és kreatív megoldások A fogszabályzó viselése divatosan: Stílustippek és kreatív megoldások](/nodepic/265x145/1010611.png)
A fogszabályzó viselése divatosan: Stílustippek és kreatív megoldások
2024-07-04
A fogszabályzó viselése nemcsak az egészséges mosoly elérésében segít, hanem divatos kiegészítőként is megállja a helyét, ha kreatívan és stílusosan viseljük.
![Kiesett egy fogad? Mondom mi a teendő! Kiesett egy fogad? Mondom mi a teendő!](/nodepic/265x145/1010608.png)
Kiesett egy fogad? Mondom mi a teendő!
2024-06-06
A fogvesztés nemcsak esztétikai probléma, hanem komoly egészségügyi kérdés is. Akár baleset, akár betegség okozza, a kiesett fog gyors beavatkozást igényelhet.
A fogfehérítés egy népszerű és hatékony módja a ragyogó mosoly elérésének, de mielőtt belekezdenénk, érdemes megfontolni a fogorvosi rendelőben történő kezelés előnyeit és jelentőségét.
Amikor fogaink súlyosan károsodnak vagy betegségekkel szembesülnek, gyakran felmerül a kérdés: mikor nem menthető egy fog?