

Jótékonysági kampányt indított H&M!
Az idei szezonban a H&M speciálisan tervezett ajándékkártyákkal támogatja a mianmari gyermeket. A H&M Conscious Foundation minden megvásárolt kártya árának 5%-át ajánlja fel az UNICEF számára. Az UNICEF ezt az összeget a Mianmarban élő, védtelen gyermekek minőségi oktatásához fogja felhasználni ott, ahol sürgős szükség van az alapvető oktatáshoz való hozzájutás fejlesztésére. Az ajándékkampányon keresztül az UNICEF és a H&M Conscious Foundation több mint 350 000 gyermek minőségi általános és középiskolai oktatáshoz való hozzájuttatását tűzte ki célul a mianmari Rakhine államban. Az ajándékkártyák december 31-ig lesznek kaphatók világszerte a H&M-üzletekben.

4 "divatbetegség", ami egyre gyakoribb a tiniknél
2025-05-16
Ezek a "divatbetegségek" egyre több tinédzsert érintenek: szorongás, testképzavar, ADHD és társas szorongás – mi állhat a háttérben?

Felnőttkori fogszabályozás: 6+1 indok, miért vágj bele!
2025-04-03
Ne gondold, hogy már késő! A felnőttkori fogszabályozás nemcsak esztétikus, hanem egészséges döntés is. Nézd meg, miért éri meg belevágni!

A weboldal az online jelenlét kulcsa a sikeres szállodaüzemeltetéshez
2025-02-21
Egy hatékony hotel weboldal segíti a közvetlen foglalásokat, növeli a láthatóságot és javítja a vendégélményt. Fedezd fel a sikeres online jelenlét titkait!
Ha nem jönnek az ügyfelek, lehet, hogy nem a termékeddel van a baj. Egy marketing ügynökség segít kívülről ránézni, mit érdemes másként csinálni.
A parketta nemcsak esztétikus, hanem térnövelő hatású is lehet. Ezekkel a bevált trükkökkel kis lakásban is stílusos, nagyvonalú hatást érhetsz el.
Különleges rendezvényhelyszín, amely emeli az alkalmat: art deco karakter, Operaház-közelség, kifinomult enteriőr, profi szervezés, fotóbarát terek.