

Hermés – Kelly
A táska eredetileg a Sac à dépêches nevet viselte, 1956-ban azonban Grace Kelly-t lencsevégre kapták, amint a különleges táskával takarja el gömbölyödő pocakját, a képek pedig az egész világot bejárták. Ez az esemény ahhoz vezetett, hogy a táska átkeresztelték, és a Kelly nevet kapta.
Gucci – Jackie
A táska eredeti neve Constance volt, ám később megváltoztatták, mert Jackie Kennedy Onassist állandóan ezzel az ötvenes években tervezett táskával kapták lencsevégre. 2009-ben átalakították egy kicsit, azóta pedig töretlen a népszerűsége.
Hermés – Birkin
A francia divatház ikonikus darabja egy elég különös véletlen folytán született. 1981-ben Jane Birkin és Jean-Louis Dumas, a Hermés akkori vezérigazgatója egy gépen utaztak, és egymás mellett is ültek. Birkin táskáját szinte alig tudta betuszkolni a felette lévő csomagtartóba, és arra panaszkodott, hogy egyszerűen sohasem talál magának megfelelő táskát. Néhány évvel később pedig már piacra is dobták a mára már ikonikussá vált Birkin táskákat. A táskákat kézzel varrják, minden egyes darab személyre szabott.

Legdivatosabb borok 2025-ben – Ezeket kell megkóstolnod idén ősszel
2025-10-17
2025 bortrendjei között a narancsbor, a brut pezsgő és a modern kékfrankos hódít. Ismerd meg az idei ősz legizgalmasabb magyar borait!

Ezek a szépészeti kezelések voltak a legfelkapottabbak 2025-ben
2025-09-08
Mely szépészeti kezelések taroltak 2025-ben? Természetesség, egészséges mosoly és modern eljárások – köztük a fogkő eltávolítás is előkelő helyen végzett.

4 "divatbetegség", ami egyre gyakoribb a tiniknél
2025-05-16
Ezek a "divatbetegségek" egyre több tinédzsert érintenek: szorongás, testképzavar, ADHD és társas szorongás – mi állhat a háttérben?
Ne gondold, hogy már késő! A felnőttkori fogszabályozás nemcsak esztétikus, hanem egészséges döntés is. Nézd meg, miért éri meg belevágni!
A parketta nemcsak esztétikus, hanem térnövelő hatású is lehet. Ezekkel a bevált trükkökkel kis lakásban is stílusos, nagyvonalú hatást érhetsz el.
Ha nem jönnek az ügyfelek, lehet, hogy nem a termékeddel van a baj. Egy marketing ügynökség segít kívülről ránézni, mit érdemes másként csinálni.
Különleges rendezvényhelyszín, amely emeli az alkalmat: art deco karakter, Operaház-közelség, kifinomult enteriőr, profi szervezés, fotóbarát terek.