

A H&M kreatív tanácsadója, Ann-Sofie Johansson szerint a társulás „jelenleg a tökéletes együttműködés a divat számára” és hogy „poppot, utcai kultúrát, logókat és ragyogást” ötvöz egymással.
„Jeremy Scott lenyűgöző – tudja hogyan szórakozzon a divattal és hogy hogyan teremtsen kapcsolatot rajongóival világszerte” tette hozzá a tanácsadó.
A Moschino a különösen sikeres 2017-es Erdem együttműködés nyomdokaiba lép majd, és tartalmazni fog egy női és egy férfi kollekciót is, kiegészítőkkel. A H&M-nek nem ez lesz az első ilyen kollaborációs kampánya (korábban már olyan nevekkel dolgozott együtt a világmárka, mint Balmain, Marni vagy Versace.
A Moschino-H&M kollekció online és üzletekben is November 8-tól lesz elérhető.

Ezek a szépészeti kezelések voltak a legfelkapottabbak 2025-ben
2025-09-08
Mely szépészeti kezelések taroltak 2025-ben? Természetesség, egészséges mosoly és modern eljárások – köztük a fogkő eltávolítás is előkelő helyen végzett.

Miért érdemes marketing ügynökséget bevonni, ha megállt a növekedés?
2025-09-02
Ha nem jönnek az ügyfelek, lehet, hogy nem a termékeddel van a baj. Egy marketing ügynökség segít kívülről ránézni, mit érdemes másként csinálni.

Parketta kis lakásba: trükkök, hogy nagyobbnak tűnjön a tér
2025-08-26
A parketta nemcsak esztétikus, hanem térnövelő hatású is lehet. Ezekkel a bevált trükkökkel kis lakásban is stílusos, nagyvonalú hatást érhetsz el.
Különleges rendezvényhelyszín, amely emeli az alkalmat: art deco karakter, Operaház-közelség, kifinomult enteriőr, profi szervezés, fotóbarát terek.
Ezek a "divatbetegségek" egyre több tinédzsert érintenek: szorongás, testképzavar, ADHD és társas szorongás – mi állhat a háttérben?