A H&M kreatív tanácsadója, Ann-Sofie Johansson szerint a társulás „jelenleg a tökéletes együttműködés a divat számára” és hogy „poppot, utcai kultúrát, logókat és ragyogást” ötvöz egymással.
„Jeremy Scott lenyűgöző – tudja hogyan szórakozzon a divattal és hogy hogyan teremtsen kapcsolatot rajongóival világszerte” tette hozzá a tanácsadó.
A Moschino a különösen sikeres 2017-es Erdem együttműködés nyomdokaiba lép majd, és tartalmazni fog egy női és egy férfi kollekciót is, kiegészítőkkel. A H&M-nek nem ez lesz az első ilyen kollaborációs kampánya (korábban már olyan nevekkel dolgozott együtt a világmárka, mint Balmain, Marni vagy Versace.
A Moschino-H&M kollekció online és üzletekben is November 8-tól lesz elérhető.
Mitől lesz stílusos egy weboldal 2026-ban?
2025-10-23
A 2026-os webdesign nem a túlzásról, hanem az élményről szól. Tudj meg mindent arról, mitől lesz igazán stílusos és egyedi egy modern weboldal.
Legdivatosabb borok 2025-ben – Ezeket kell megkóstolnod idén ősszel
2025-10-17
2025 bortrendjei között a narancsbor, a brut pezsgő és a modern kékfrankos hódít. Ismerd meg az idei ősz legizgalmasabb magyar borait!
Ezek a szépészeti kezelések voltak a legfelkapottabbak 2025-ben
2025-09-08
Mely szépészeti kezelések taroltak 2025-ben? Természetesség, egészséges mosoly és modern eljárások – köztük a fogkő eltávolítás is előkelő helyen végzett.
Ha nem jönnek az ügyfelek, lehet, hogy nem a termékeddel van a baj. Egy marketing ügynökség segít kívülről ránézni, mit érdemes másként csinálni.
A parketta nemcsak esztétikus, hanem térnövelő hatású is lehet. Ezekkel a bevált trükkökkel kis lakásban is stílusos, nagyvonalú hatást érhetsz el.