A H&M egy nagyon népszerű márka világszerte, hiszen megfizethető áron, jó minőségű ruhákat árul az aktuális divatnak megfelelően. Nézd meg, hogy most milyen bejelentést tettek!
A H&M április 15-n bejelentette az olasz Moschino divatmárkával való együttműködését. A hírek Jeremy Scott 11. éves ünnepségén kezdtek el szállingózni a Coachella zenei fesztiválon. A hivatalos bejelentés egy élő Instagram hívás közben történt meg Gigi Hadid és a tervező között. Mindketten a Moschino és a H&M kollaboráció alkalmából voltak kiöltözve, ízelítőt adva ezzel az együttműködés humoros, játékos (és Scott munkáira jellemző) jellegéből.
„Nagyon izgatott Moschino és a H&M miatt” mondta Scott a bejelentésben. „Életem munkája a divaton keresztül kapcsolódni az emberekhez, és ennek az együttműködésnek köszönhetően több rajongómat érhetem majd el, mint amennyire korábban lehetőségem volt.”

Miután a Scott és az Adidas közötti együttműködés 2017-ben véget ért, rajongóinak újra lehetőségük nyílik majd magukra kapni egy-egy darabot alkotásai közül egy valamivel megfizethetőbb áron. Az árak terén 25 és 300 font (9 és 107 ezer Ft) közötti összegekre lehet számítani.
„Van egy flitteres parka ruha. A farmer darabok mind valami másba lettek átcsavarva. A kabátok levágott fazonokká lettek átalakítva, vagy duplahosszúvá”
Fogimplatátum 60 felett – Időskorban is érdemes befektetni?
2025-11-19
A fogimplantátum 60 felett is biztonságos és hosszú távú megoldás lehet. Megmutatjuk, mikor érdemes időskorban implantációt választani, és milyen előnyöket ad.
Mitől lesz stílusos egy weboldal 2026-ban?
2025-10-23
A 2026-os webdesign nem a túlzásról, hanem az élményről szól. Tudj meg mindent arról, mitől lesz igazán stílusos és egyedi egy modern weboldal.
Legdivatosabb borok 2025-ben – Ezeket kell megkóstolnod idén ősszel
2025-10-17
2025 bortrendjei között a narancsbor, a brut pezsgő és a modern kékfrankos hódít. Ismerd meg az idei ősz legizgalmasabb magyar borait!
Mely szépészeti kezelések taroltak 2025-ben? Természetesség, egészséges mosoly és modern eljárások – köztük a fogkő eltávolítás is előkelő helyen végzett.
Ha nem jönnek az ügyfelek, lehet, hogy nem a termékeddel van a baj. Egy marketing ügynökség segít kívülről ránézni, mit érdemes másként csinálni.