

A H&M egy nagyon népszerű márka világszerte, hiszen megfizethető áron, jó minőségű ruhákat árul az aktuális divatnak megfelelően. Nézd meg, hogy most milyen bejelentést tettek!
A H&M április 15-n bejelentette az olasz Moschino divatmárkával való együttműködését. A hírek Jeremy Scott 11. éves ünnepségén kezdtek el szállingózni a Coachella zenei fesztiválon. A hivatalos bejelentés egy élő Instagram hívás közben történt meg Gigi Hadid és a tervező között. Mindketten a Moschino és a H&M kollaboráció alkalmából voltak kiöltözve, ízelítőt adva ezzel az együttműködés humoros, játékos (és Scott munkáira jellemző) jellegéből.
„Nagyon izgatott Moschino és a H&M miatt” mondta Scott a bejelentésben. „Életem munkája a divaton keresztül kapcsolódni az emberekhez, és ennek az együttműködésnek köszönhetően több rajongómat érhetem majd el, mint amennyire korábban lehetőségem volt.”
Miután a Scott és az Adidas közötti együttműködés 2017-ben véget ért, rajongóinak újra lehetőségük nyílik majd magukra kapni egy-egy darabot alkotásai közül egy valamivel megfizethetőbb áron. Az árak terén 25 és 300 font (9 és 107 ezer Ft) közötti összegekre lehet számítani.
„Van egy flitteres parka ruha. A farmer darabok mind valami másba lettek átcsavarva. A kabátok levágott fazonokká lettek átalakítva, vagy duplahosszúvá”

Ezek a szépészeti kezelések voltak a legfelkapottabbak 2025-ben
2025-09-08
Mely szépészeti kezelések taroltak 2025-ben? Természetesség, egészséges mosoly és modern eljárások – köztük a fogkő eltávolítás is előkelő helyen végzett.

Miért érdemes marketing ügynökséget bevonni, ha megállt a növekedés?
2025-09-02
Ha nem jönnek az ügyfelek, lehet, hogy nem a termékeddel van a baj. Egy marketing ügynökség segít kívülről ránézni, mit érdemes másként csinálni.

Parketta kis lakásba: trükkök, hogy nagyobbnak tűnjön a tér
2025-08-26
A parketta nemcsak esztétikus, hanem térnövelő hatású is lehet. Ezekkel a bevált trükkökkel kis lakásban is stílusos, nagyvonalú hatást érhetsz el.
Különleges rendezvényhelyszín, amely emeli az alkalmat: art deco karakter, Operaház-közelség, kifinomult enteriőr, profi szervezés, fotóbarát terek.
Ezek a "divatbetegségek" egyre több tinédzsert érintenek: szorongás, testképzavar, ADHD és társas szorongás – mi állhat a háttérben?