notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Egy marketing ügynökség kívülről látja azt, amit te már nem. A Marketing Professzorok segítenek új lendületet adni a növekedésnek.

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2025. Október 22. Szerda - Előd
hirdetes
 | Szerző: marketingprofesszorok.hu
címkék: Divat

Miért érdemes marketing ügynökséget bevonni, ha megállt a növekedés?

megéri a marketing ügynökség?

Ha hónapok óta nem nő az érdeklődők száma, nem biztos, hogy többet kell költened. Lehet, hogy elég lenne, ha valaki végre kívülről nézne rá a problémára.

Miért érdemes marketing ügynökséget bevonni, ha megállt a növekedés?

 

Amikor egy cég belülről vezeti a marketinget, könnyű elveszni a részletekben. Napi szintű posztok, kampányok, számlák, hirdetések – és közben valahogy nem jönnek az új ügyfelek. Ilyenkor jön a frusztráció: „de hát mindent csinálunk”. Egy marketing ügynökség ilyenkor pont azt nyújtja, amire szükség van: friss szemléletet, külső nézőpontot, objektív elemzést. A Marketing Professzorok éppen ebben jók – segítünk megtalálni azokat az elakadásokat, amiket te belülről már nem látsz, mert túl közel vagy hozzá.

hirdetes

 

Miben más a Marketing Professzorok, mint egy átlagos marketing ügynökség?

 

A legtöbb marketing ügynökség kampányokban gondolkodik. Mi stratégiai szemmel nézzük a cégedet. Több mint 20 év tapasztalattal dolgozunk, de nem vagyunk porosak: fiatal kollégákkal, aktuális trendekkel, adatvezérelt gondolkodással közelítünk. A Marketing Professzorok nemcsak hirdetési fiókokat kezelnek, hanem a teljes képet nézik: mi történik az ügyféllel a kattintás után? Miért nem foglal? Hol akad el a vásárlás? Ettől leszünk nemcsak szolgáltató, hanem valódi gondolkodó partner.

 

FELVESZEM A KAPCSOLATOT VELÜK

 

Mikor van szükség egy marketing ügynökség bevonására?

 

Nem csak akkor érdemes ügynökséghez fordulni, ha „ég a ház”. Sokkal jobb, ha még azelőtt történik meg az irányváltás, hogy a piac elmegy melletted. Ha csökken a forgalmad, nem reagálnak a kampányaidra, vagy úgy érzed, kicsit minden ugyanaz – akkor ideje új perspektívát bevonni. A Marketing Professzorok ügyfelei gyakran pont úgy keresnek meg minket, hogy „nem tudjuk, mi nem működik, de valami nem stimmel”. És ez rendben van. Innen indul a valódi stratégiaépítés.

 

Miért nem elég csak „többet hirdetni”?

 

Sokan a megoldást abban látják, hogy megduplázzák a hirdetési költségvetést. De ha az üzenet nem jó, ha nem megfelelő a célzás, vagy ha a weboldal nem győzi meg a látogatót, akkor a több költés csak több pénzkidobás. Egy marketing ügynökség komplexen gondolkodik: nemcsak azt nézzük, hogy hányan kattintanak, hanem azt is, mi történik utána. A Marketing Professzorok épp ezért figyelnek az adatok mellett az emberi tényezőkre is – a döntési útvonalakra, a bizalomépítésre, az érzelmi impulzusokra. Ezek nélkül nincs hatékony marketing.

 

Hogyan dolgozik a Marketing Professzorok marketing ügynökségként?

 

Nincs „egy méret mindenkire” megoldásunk. A Marketing Professzorok minden együttműködést auditálással kezdenek – hol vagy most, mit csinálsz jól, hol van rés a pajzson. Ezután jön a stratégia, ami lehet digitális fókuszú, tartalomközpontú, vagy akár offline elemekkel is kiegészített. Fontos számunkra, hogy együtt gondolkodjunk, ne csak „leadjünk egy kampányt”. Ezért dolgozunk sok céggel évek óta, legyen szó hotelről, étteremről, építőipari vállalkozásról vagy fogászatról.

 

Egy jó marketing ügynökség nem csak a kampányokat figyeli

 

Sokszor maga a marketing működik – csak nem elég hatékonyan. Egy marketing ügynökség segít kiszűrni a holtpontokat: lehet, hogy a landolóoldal nem győz meg, lehet, hogy rossz célcsoportra lősz, vagy egyszerűen már idejétmúlt az ajánlatod. A Marketing Professzorok nem csak kampányt terveznek, hanem teljes rendszert építenek – olyat, ami visszahozza az ügyfelet, nem csak egyszeri vásárlást hoz. Ezért választanak minket azok is, akik már csalódtak más ügynökségekben.


hirdetes




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrisebb divathírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.