Ralph Lauren

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2019. Január 18. Péntek - Piroska
hirdetes

Ralph Lauren

hirdetes


„Én nem úgy nézek ki ma, mint Armani, holnap pedig valaki egészen más. Én minden nap úgy nézek ki, mint Ralph Lauren. Célom, hogy folyamatosan fejlődjek a divattal és változtassam a stílusom, anélkül, hogy feladnám önmagamat.”


Ralph Lauren


Ralph Lauren élete


1939. október 14-én született New Yorkban, szegény zsidó szülők gyermekeként. Már fiatal korában érdekelni kezdte a divat, ezért az iskola mellett dolgozni kezdett, hogy márkás ruhákat tudjon vásárolni magának. 16 éves volt, mikor bátyja Laurenre változtatta saját vezetéknevét, és pár évvel később ő is követte példáját. Lauren nem divattervezést tanult, hanem üzleti szakon volt a manhattani főiskolán, amit még a diploma megszerzése előtt ott hagyott.
Később a Rivetz & Co. kesztyűvállalatnál volt értékesítő, mely munka, mely nagyban hozzájárult, hogy ma egy divatbirodalom élén áll. A River & Co.-nál töltött munkaidő alatt tervezte meg legelső dizájnját, egy nyakkendőt, ami beindította vállalkozói karrierjét; vállalati kapcsolatait is felhasználva 50 ezer dolláros hitelt vett fel, és 1968-ban megalapította saját cégét, a Polo Fashions-t. A Polo márka – melynek nevét a tervező a hatalom, a stílus és az intrika jegyében választotta – az angol tweed külső és Lauren makulátlan ízlése jellemzi leginkább.


Ralph Lauren kollekciók


Ralph Lauren megteremtette a sajátságos, újvilági látásmódot ott, ahol a népek sokszínűsége és a közös történelem rövidsége miatt nem voltak igazi hagyományok. Egy olyan világot hozott létre, amely közel tud állni az emberekhez, mégis arisztokratikus, kissé kiváltságos, de ugyanakkor elérhető és naprakész.
A Polo előnevű márka jelenti a megfizethetőbb, népszerűbb kollekciót. Férfiaknak szánt vonalai közül a Purple Label a klasszikus, kissé angolos stílust követi, míg a Black Label ennél egy fokkal nagyobb teret enged az aktuális trendeknek. A női részlegen a Classic jelenti a kínálat csúcsát mind minőségben, mind pedig árban, a Black ennél kicsivel megfizethetőbb, a Blue Labelbe pedig olcsóbb árkategóriájú darabok tartoznak. Az utcai, illetve elegánsabb viseletek mellett vannak kimondottan sportoláshoz, így teniszhez, golfhoz, vitorlázáshoz, síeléshez vagy éppen rögbihez készített modellek is. A sportban a jelek szerint egyre nagyobb fantáziát látnak, hiszen a márka a US Open teniszbajnokság egyik fő támogatója, de neves golfozókat is előszeretettel szponzorálnak.


Ralph Lauren jelenleg


Ralph Lauren neve alatt ma nők és férfiak, gyerekek és sportolók eredetiséget adó, különleges darabokat találnak a világszerte működő közel 300 üzletében, legyen az egy ötven dolláros, hagyományos póló, egy Bauhaus ihlette karosszék vagy egy több ezer dolláros, kézzel varrott öltöny. A Madison sugárúton található Rhinelander palotának, amely a cég legfontosabb üzlete, minden szöglete, a frissen vágott, óriási virágcsokortól az eladók aranytűvel átszúrt inggallérjáig ugyanazt üzeni: stílust, minőséget és a hagyományok megalkuvást nem ismerő tiszteletét. Ez Ralph Lauren világa, az „old world lifestyle”!
 

hirdetes

címkék:



IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrisebb divathírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.