notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ralph Lauren

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2020. Február 19. Szerda - Zsuzsanna

Ralph Lauren

hirdetes


„Én nem úgy nézek ki ma, mint Armani, holnap pedig valaki egészen más. Én minden nap úgy nézek ki, mint Ralph Lauren. Célom, hogy folyamatosan fejlődjek a divattal és változtassam a stílusom, anélkül, hogy feladnám önmagamat.”


Ralph Lauren


Ralph Lauren élete


1939. október 14-én született New Yorkban, szegény zsidó szülők gyermekeként. Már fiatal korában érdekelni kezdte a divat, ezért az iskola mellett dolgozni kezdett, hogy márkás ruhákat tudjon vásárolni magának. 16 éves volt, mikor bátyja Laurenre változtatta saját vezetéknevét, és pár évvel később ő is követte példáját. Lauren nem divattervezést tanult, hanem üzleti szakon volt a manhattani főiskolán, amit még a diploma megszerzése előtt ott hagyott.
Később a Rivetz & Co. kesztyűvállalatnál volt értékesítő, mely munka, mely nagyban hozzájárult, hogy ma egy divatbirodalom élén áll. A River & Co.-nál töltött munkaidő alatt tervezte meg legelső dizájnját, egy nyakkendőt, ami beindította vállalkozói karrierjét; vállalati kapcsolatait is felhasználva 50 ezer dolláros hitelt vett fel, és 1968-ban megalapította saját cégét, a Polo Fashions-t. A Polo márka – melynek nevét a tervező a hatalom, a stílus és az intrika jegyében választotta – az angol tweed külső és Lauren makulátlan ízlése jellemzi leginkább.


Ralph Lauren kollekciók


Ralph Lauren megteremtette a sajátságos, újvilági látásmódot ott, ahol a népek sokszínűsége és a közös történelem rövidsége miatt nem voltak igazi hagyományok. Egy olyan világot hozott létre, amely közel tud állni az emberekhez, mégis arisztokratikus, kissé kiváltságos, de ugyanakkor elérhető és naprakész.
A Polo előnevű márka jelenti a megfizethetőbb, népszerűbb kollekciót. Férfiaknak szánt vonalai közül a Purple Label a klasszikus, kissé angolos stílust követi, míg a Black Label ennél egy fokkal nagyobb teret enged az aktuális trendeknek. A női részlegen a Classic jelenti a kínálat csúcsát mind minőségben, mind pedig árban, a Black ennél kicsivel megfizethetőbb, a Blue Labelbe pedig olcsóbb árkategóriájú darabok tartoznak. Az utcai, illetve elegánsabb viseletek mellett vannak kimondottan sportoláshoz, így teniszhez, golfhoz, vitorlázáshoz, síeléshez vagy éppen rögbihez készített modellek is. A sportban a jelek szerint egyre nagyobb fantáziát látnak, hiszen a márka a US Open teniszbajnokság egyik fő támogatója, de neves golfozókat is előszeretettel szponzorálnak.


Ralph Lauren jelenleg


Ralph Lauren neve alatt ma nők és férfiak, gyerekek és sportolók eredetiséget adó, különleges darabokat találnak a világszerte működő közel 300 üzletében, legyen az egy ötven dolláros, hagyományos póló, egy Bauhaus ihlette karosszék vagy egy több ezer dolláros, kézzel varrott öltöny. A Madison sugárúton található Rhinelander palotának, amely a cég legfontosabb üzlete, minden szöglete, a frissen vágott, óriási virágcsokortól az eladók aranytűvel átszúrt inggallérjáig ugyanazt üzeni: stílust, minőséget és a hagyományok megalkuvást nem ismerő tiszteletét. Ez Ralph Lauren világa, az „old world lifestyle”!
 

hirdetes

címkék:



IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrisebb divathírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.