Mi az az online marketing? Milyen eszközei vannak. Az online marketing definíciója, meghatározása és magyarázatai. Tudd meg te is mire jó az online marketing!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2019. Március 20. Szerda - Klaudia
hirdetes

Marketing

hirdetes

Az online marketing meghatározása

 

Az online marketing az e-marketing egy fajtája, nem más, mint internetes marketing. Az internet létrejöttének első néhány évében (1995-2000), Közép-Kelet-Európában pedig a legutóbbi időkig sok tévhit kapcsolódott hozzá, mostanában azonban egyre több olyan tiszta, átlátható módszertan létezik, melyet a marketing szakemberek nagy hatékonysággal használhatnak fel online marketing programok kivitelezésére.

Az online marketing eszközei közül érdemes megemlíteni a következőket:

•             Webanalitika

•             Keresőmarketing

•             Mobilmarketing

•             Sajtóközlemény

•             Banner

•             Linkkampány

•             E-mail-ek és hírlevelek

•             Vírusmarketing

•             Partnerprogram

•             Blogok

•             Wikik

•             Hírek RSS-ben

•             Fórumok

A marketingguru Seth Godin (könyvei: Purple cow: Transform Your Business by Being Remarkable és Permission Marketing) szerint az online marketing nem egyszerűen a hagyományos (offline) marketingeszközök online alkalmazását jelenti, hanem minőségileg új tevékenységet takar.

hirdetes

címkék:



IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrisebb divathírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.