A közvélemény- kutatók, és a reklám- ügynökségek sokat foglalkoznak azzal, hogy hogyan vásárolunk, mi nők.

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2019. Január 22. Kedd - Vince
hirdetes
 | Szerző: Divat és Stílus
címkék:

Így vásárolunk, mi nők

hirdetes
Melyik vásárlótípusba tartozol?

A közvélemény- kutatók, és a reklám- ügynökségek sokat foglalkoznak azzal, hogy hogyan vásárolunk, mi nők.  5 alaptípust különböztetnek meg a vásárlási szokásokkal kapcsolatban.  Ha figyelmesen elolvasod a cikket, megtudhatod, hogy milyen típusú vásárló vagy. Lehet, hogy több kategória is vonatkozik rád…

Vásárlótípus: Márkahű

Ő a szokások rabja, aki gyerekkora óta tökéletesen ismeri a stílusát, és pontosan tudja, hogy mi áll neki a legjobban. Legalábbis olyan meggyőzően adja ezt elő, hogy simán bekajálja mindenki, hogy az igazi szofisztikált. Többnyire ugyanazokon a helyeken vásárol, ezért pontosan tudja, hogy mikor jön az új szállítmány a kedvenc boltjába, az eladók már olyan jól ismerik, hogy abban a pillanatban, ahogy átlép a küszöbön, a kezébe nyomják azt a farmert, ami tökéletesen áll majd rajta. A parfümériában célirányosan halad, ugyanazt a terméket használja évek óta, kevés rizikót vállal és általában biztosra megy. Természetes, hiszen éveken keresztül tesztelte már a piacot, hogy végül kikössön annál az egyetlen márkánál, ami mellől soha nem megy sehová.

hirdetes

 

Ruha rendelés molettként - mire figyeljünk?

Sokan azt gondolják, hogy a ruha rendelés bonyolult és rizikós művelet, pedig egyáltalán nincs így! A következőkben bemutatjuk a ruha rendelés előnyeit, és adunk néhány hasznos rendelési tanácsot a telt hölgyek számára! 


Vásárlótípus: Bizonytalan

Ő az, aki mindig minden fontolóra vesz, és nehezen dönt. Nem azért, mert ismeri a stílusát vagy a bankszámlája kapacitását, hanem azért, mert nehezen hoz meg bizonyos döntéseket. Legtöbbször egyedül vásárol. Hogy miért? Mert mindenki csak egyszer megy el vele. Mégis, kinek van arra energiája, hogy a lábszaggató, egész napos plázamaratont követve, zárás után elráncigálja a barátnőjét a bolt rácsa előtt, mert ő éppen addigra hozta meg a döntést, hogy mégis inkább a másik ruha kell neki…


 Vásárlótípus: Érzékeinek engedelmeskedő

Freud minden valószínűség szerint őt szeretné a legjobban. Tulajdonképpen tudat alatt hozza meg a vásárlással összefüggő valamennyi döntését, egész egyszerűen úgy, hogy bizonyos szimbólumoknak hódol be. Úgy mint: kockás, csíkos, baglyos, lepkés, vagy pöttyös. Ismeritek a szomszéd lányt, akin mindig van valami, ami egy bizonyos Kitty nevezetű macskát ábrázol? Már-már mániákus méreteket ölthet egy ilyen rajongás, és van az a pont, amin túl már nincs pardon. Persze, azért legyünk toleránsak, mert az, hogy ki miben érzi jól magát, valóban alapjog.


Vásárlótípus: Csomagolás- mániás

Ő az a lány, aki minden szükségtelen csecsebecsét megvesz, így bármit el lehet adni, hogy leveszi a lábáról. Számára a doboz nem egy doboz, hanem maga a design- mestermű. Az, hogy mi van benne, szinte mellékes. Semmi nem érdekli annyira, mint az őszi sminktermékek katalógusa, megszállottan gyűjt mindent, ami egy kicsit is más, ami különleges kiadású. Legyen az egy lemez, vagy egy tervező különleges alkalomra piacra dobott lábbelije, ha a körítés különleges, ő már meg is vette.


Vásárlótípus: Számolgatós

Hát, ezzel a csajjal is nehéz ügy a vásárlás. Pont amiatt, mert az igazi szenvedélytől veszi el a kedvünket. Az ilyen típus akkor tökéletes kísérő, ha éppen nálad is az a cél, hogy kicsit spórolnod kell, de mégsem tudsz lemondani a shoppingolásról.
 

hirdetes

hirdetes




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrisebb divathírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.