Balaton Már csatlakoztam Köszi, most nem

Dolce &Gabbana

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Június 29. Csütörtök - Péter, Pál
hirdetes

Dolce & Gabbana

hirdetes

 A Dolce & Gabbana S.r.l. egy milánói székhelyű olasz divatház. 1985-ben alapították a Milánó melletti Legnanóban Domenico Dolce és Stefano Gabbana divattervezők, akik korábban a magánéletben is egy párt alkottak.

Két fő irányvonaluk az olcsóbb, utcára szánt D&G, valamint a Dolce & Gabbana, ami a luxuskategóriába sorolható. Mindkettőben megtalálhatóak a fürdőruhák, fehérneműk, napszemüvegek, szemüvegkeretek, parfümök, órák és ékszerek. 2001-ben a fiatalabb, 11 éven aluli korosztály részére pedig elindították a D&G Junior-t.

Domenico Dolce

1958. szeptember 13-án egy Palermo melletti faluban született. Hamar belecsöppent a divat világába; gyermekkorában a család kisebb ruházati vállalkozásából vette ki a részét. Felnőttként egy műteremben dolgozott asszisztensként, így ismerte meg Stefano Gabbanát. Kapcsolatuk nem csupán az üzletre korlátozódott, a magánéletben is egyre szorosabb szálak fűzték össze őket. Dolce egy szabó fiaként eleinte sokat segített barátjának.
Stefano Gabbana
1962. november 14-én született Velencében. Gyerekkora nem kapcsolódott a divathoz; grafikusnak tanult. Felnőttként ő is egy műteremben dolgozott asszisztensként. Gabbana eleinte sok segítséget kapott barátjától, és bár nem jósoltak nagy jövőt számára a szakmában, hamar beletanult a divattervezésbe.
 

Dolce & Gabbana

1982-ben kezdték a közös vállalkozást, majd 1985-ben egy milánói divatshow szervezői felkérték őket, hogy 'New Talents' címszó alatt vonultassák fel ruháikat. Ekkor lettek lettek Dolca & Gabbana. A rákövetkező évben pedig már bemutatták első független ready-to-wear kollekciójukat. Sikert sikerre halmoztak, megjelentek férfiruháik, parfümjeik, és üzletet nyitottak szülőhazájukban, Japánban, Hong Kongban, majd 1999-ben Londonban is. 1995 végére 19 franchise üzletet nyitottak, és az outletek is sorra nyílnak. 
1996-ban felvettek egy diszkódalt D&G is love címmel, és nemsokára megjelent 10 Years of Dolce & Gabbana című könyvük. A Motorolával közösen dobták piacra a limitált RAZR V3i telefont. 
Az eladások fantasztikus növekedést produkálnak. 1994-ben az utcai ruházati értékesítések elérték a 265 millió dollárt. 1995. és 1996. között a luxus irányvonal 75 millió dolláros bevételt mutatott. 1994-ben még 62%-ot mutattak az olaszországi eladások, két évvel később a külföldi terjeszkedés és az export miatt ez már csak 30% volt.

Dolce & Gabbana kollekciók

Kollekcióik a szivárvány minden színében pompáznak, nem ritkán harsány színeket használnak. Mind ezek, mind pedig a fekete szín is ismertetőjegyük. Sokszor dolgoznak állatmintával és különféle hímzésekkel. Extravagáns ruháikból süt az erotika, de hagyománykövető, egyszerűbb darabokat is kínálnak

D &G

A D&G lazább, fiatalosabb stílusirányzatot képvisel, és a divat követése helyett inkább a divat diktálása a célja. Fiatalosabb, színesebb márka, mint a Dolce & Gabbana. Az Egyesült Királyságban a legjobb luxusmárkának választották.
D& G
 
hirdetes

címkék: